Közösségi oldalak kezelése
Jópár éve már, hogy a közösségi oldalak begyűrűztek az életünkbe, a mindennapjaink részévé váltak, ha tetszik, ha nem. Tapasztalataink viszont azt mutatják, hogy a vállalkozások jelentős része nem megfelelően aknázza ki azt a hatalmas potenciális vásárlóközeget, aki a közösségi oldalakon megtalálható.
Honnan ered a probléma?
Egyrészt mint információs felület nem megfelelően működik az adott közösségi oldal: hiányosan kitöltött elérhetőségek, bemutatkozás hiánya, a vállalkozás kínálatának bemutatása nincs megfelelően strukturálva az oldalon.
Másrészt pedig - aki nem kommunikál rendszeresen és folymatosan a közösségi oldalakon - az nem létezik a piac számára. Lehangoló kijelentés ez, de sajnos a tapasztalataink ezt mutatják, és nemcsak a mi tapasztalataink, hanem ezek a nemzetközi tények.
Miért van erre szükség?
Az interneten az információ kétévente duplázódik. Száraz ajánlattal már nem nagyon lehet célt érni.
A webes látogatók szeretnek informálódni, várják az ötleteket, tippeket, és jó néven veszik, ha valahonnan használható segítséget kapnak.
A mai kor embere szakmai magazinokat, újságokat nem vásárol, de az információt valahonnan szeretné beszerezni.
Érdeklődőből vásárló
Az ügyfelek sok kérdéssel és valamilyen elképzeléssel kezdenek bele a nézelődésbe, informálódásba.
Ha a visszatérő kérdéseket be tudjuk építeni a készülő tartalomba, szabad kapacitás jelentkezik a vállalkozás üzemeltetőjénél, és az ügyfélben pozitív érzés születik: "De jó, hogy még erre is odafigyelnek.". Saját maguk gyorsan képbe kerülnek, nem bizonytalanodnak el, hamarabb megszületik a döntés a vásárlás irányába.
Közösségi oldalak, melyek kezelésében részt vettünk/veszünk